11 ANYS JA !!!

11 ANYS JA !!!

POT SER QUE PER DIVERSOS MOTIUS LA CARREGA D'AQUESTA PAGINA S'ALENTEIXI, TINGUEU PACIENCIA GRACIES.

PUEDE SER QUE POR DIVERSOS MOTIVOS LA CARGA DE ESTA PAGINA SE RALENTICE, TENED PACIENCIA GRACIAS.

dimarts, 27 de gener del 2009

UN FET CURIOS

Serà una 'llegenda urbana' o no, el cert es que de vegades els fets que poden semblar reals poden ser irreals i a l'inrevés.
M'explico:
L'Altre día vaig anar al rentador de cotxes que hi han a prop de on ens reunim la Colla dels Pingüins, vaig anar amb el cotxe dels caps de setmana (sí, entre setmana vaig amb un, i els caps de setmana vaig amb aquest, gentilesa dels components de la Colla) ; era al voltant del migdia i no hi havia gent, així que de seguida vaig pendre posició per rentar el cotxe, de sobte van fer aparició dues noies, venien de la gasolinera que hi han al costat, hem van dir que gustosament m'ajudarien a rentar-lo, ¿rés a canvi?, vaig dir jo !!! ... esclar van dir elles !!!, era una gentilesa de la gasolinera als clients per rentar el cotxe allí , ho feien per captar clients en vers la crisi ... collons, visca la crisi vaig exclamar jo !!! ... apa, a rentar el cotxe doncs !!!
Hi vaig aprofitar per fer una foto del moment...

Esclar que ningú es creia aixó ... bé, allà ells !!! ... Vaig tornar a repetir al día següent , jajaja !!!

Fent menció a aquest tema a un conegut, hem va dir que sí, que de vegades en aquell rentador feient unes coses per atreure clients que ... bufff ... et deixen bocabadat !!! ... hem va contar que hi veia molt per allí una desfilada de Hummers que feia por ... ¿Hummers? .... sí , uns tot terreny americans molt 'besties' que un tal 'Horatio' de la serie televisiva C.S.I. els fa anar com si fossin uns utilitaris ... hem va mostrar unes fotos que va fer un día d'aquells que pasaba per aquell rentador i els va veure:

Noi !!! ... li vaig dir ... no en veig cap jo de Hummer aquí !!! ... ¿on veus tú aquest Hummer que dius? ... aissss, que malament que estàn alguns !!!

En fí, no us extrañi que algún día , algú digui que ha vist la grua municipal també en aquell rentador !!! ...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa aquí el teu comentari ...